Football Manager 2008

Temat w 'Gry komputerowe' rozpoczęty przez mieszczak76, 22.12.2007.

Status tematu:
Temat zamknięty, nie można pisać w nim odpowiedzi.
  1. mieszczak76

    mieszczak76 Świeżak

    Dołączył:
    22.12.2007
    Wiadomości:
    3
    Otrzymane lajki:
    0
    Czy lubicie prowadzic druzyne pilkarska jezeli tak zachecam abyscie sprobowali zagrac w footballa managera 2008 i sprawdzili sie w roli menedzera pilkarskiego
     
  2. Google AdSense Reklama



    by ukryć wszystkie reklamy.
  3. isostar

    isostar Świeżak

    Dołączył:
    08.01.2008
    Wiadomości:
    1
    Otrzymane lajki:
    0
    Więc tak: FM 2008 niby takie jak zawsze, ale od zeszłorocznej wersji jakby gra stała się trudniejsza. Parę minusów:
    - zbugowana [miałem mecz arsenalem z jakimiś leszczykami i wyobraźcie sobie moją minę kiedy zobaczyłem wynik 28:0 dla nich :O okazało się że przeciwnicy kopali sobie piłkę bez moich zawodników, może zbojkotowali mecz czy jak ?:D ]
    - sprzedać piłkarza za jakieś kosmiczne kwoty praktycznie nie wchodzi w grę a kiedy my chcemy kogoś kupić nieraz trzeba wyłożyć z 3-4x wartość rynkową zawodnika
    - po kilku latach w rankingu reprezentacji dzieją się cuda [w 2010 mś dla ghany, 2012 u mnie euro wygrała czarnogóra :| ]
    - rozumiem też, że może nie każdy piłkarz chce przejść do Wisły K. , ale gdybyście Wy dostali podwyżkę zarobków o jakieś 1000-2000% chyba nie byłoby nad czym myśleć :P cóż, widocznie play4fun jak Ronaldinho :>
    - w czasie prowadzenie Unterhaching z 3. niemieckiej chciałem coś sprawdzić i po małych wałkach finansowych wygrałem 3x bundesligę, 2x LM, superpuchary niemiec i europy [na koncie ponad 200 mln euro] a moi kochani działacze przez te 5 lat rozbudowali mi stadion o jakieś 5 tyś miejsc :)
    - zauważyłem też (mój kumpel miał tak samo), że najczęściej w plecki ma się mecze z drużynami z ostatnich miejsc [w końcu to niespodzianki świadczą o atmosferze sportowej, ale krew mnie zalewa że ostatnia drużyna ma 2 zwycięstwa na sezon w tym 2 ze mną:PP
     
  4. maciekkk14

    maciekkk14 Świeżak

    Dołączył:
    14.01.2008
    Wiadomości:
    19
    Otrzymane lajki:
    0
    No nie wiem Football Manager jest troszke nudny, a jesli ktos lubi bawic sie w menagera niech wejdzie na www.sokker.org
     
  5. Carlosik

    Carlosik Świeżak

    Dołączył:
    08.08.2008
    Wiadomości:
    3
    Otrzymane lajki:
    0
    gra spoko chociaż bardziej wole champiosnhip manager 2008 :D
     
    Ostatnio edytowany przez moderatora: 11.10.2008
  6. mks_edi

    mks_edi Świeżak

    Dołączył:
    22.03.2008
    Wiadomości:
    14
    Otrzymane lajki:
    0
    Nie ma lepszej gry niz FM... minus tej gry jest taki, ze strasznie zabiera czas... moja byla i kolesie cos moga na ten temat powiedziec :)
     
  7. jacex12

    jacex12 Forumowicz

    Dołączył:
    10.09.2008
    Wiadomości:
    47
    Otrzymane lajki:
    0
    Ja bardzo lubię takie gry, a szczególnie tą, gra wciąga, ciekawie się w nią gra. Według mnie jest to jedna z najlepszych gier manager'skich...
     
  8. Pkr69

    Pkr69 Świeżak

    Dołączył:
    04.10.2008
    Wiadomości:
    10
    Otrzymane lajki:
    0
    Jak dla mnie jest to najlepszy piłkarski menager, z roku na rok coraz leepszy. ;D.
     
  9. Sobar

    Sobar Zbanowany!

    Dołączył:
    15.11.2008
    Wiadomości:
    4
    Otrzymane lajki:
    0
    Ja w FM'a gram od 4 lat jest dlamnie wciagajacy.Jestem ciekaw jak sie bedzie grało w fm'a 2009:)
     
  10. mocuk

    mocuk Świeżak

    Dołączył:
    09.08.2008
    Wiadomości:
    11
    Otrzymane lajki:
    0
    Mi się football Manager podoba, a teraz wyszedł FM 2009, zobaczymy, bo duże zmiany sa podobno :D
     
Status tematu:
Temat zamknięty, nie można pisać w nim odpowiedzi.

Poleć tę stronę