Uploader

Temat w 'Strona i Forum' rozpoczęty przez CNK, 08.09.2007.

Status tematu:
Temat zamknięty, nie można pisać w nim odpowiedzi.
  1. CNK

    CNK Zawsze Spoko! GSMX Team

    Dołączył:
    18.06.2005
    Wiadomości:
    6,299
    Otrzymane lajki:
    942
    Szukam osoby chętnej do dodawania plików do downloadu. (głównie pojedyncze gry + screeny)

    Wymagania:
    - podstawowa umiejętność obsługi Photoshopa lub jakiegokolwiek innego programu graficznego, którym będzie można nałożyć adres gsmx.pl na screeny. (Można zrobić screeny, a później adres, np. programem Spark! którego mogę dostarczyć chętnej osobie za darmo (kiedyś na allegro był aż za 9,99 PLN ) ^^
    - cierpliwość
    - wystarczy screen w jednej rozdzielczości (nie muszą być robione osobno zdjęcia z gry 128x128 i np. 176x220)
    - Minimum 3-miesięczny pobyt na forum
    - Brak ostrzeżeń

    Dodatkowo:
    Uploader dostaje specjalną rangę na forum, dostęp do ftp i emulator gier java z możliwością tworzenia screenów. Screeny można także znaleźć w internecie. Osoba powinna być odpowiedzialna, ponieważ będzie mieć JuniorAdmina (by była możliwość dodawania do downloadu) i Managera (dodawanie newsów z informacją o nowym pliku na stronę główną)

    * Dziękujemy z góry osobom ze słomianym zapałem tzn : Tydzień jestem potem mnie nie ma bo mi się znudziło...itp

    Na zgłoszenia czekam pod nr.gg. 1431956, prywatną wiadomość lub też w temacie poniżej.
    Pozdrawiam
     
  2. Google AdSense Reklama



    by ukryć wszystkie reklamy.
  3. pat238

    pat238 Świeżak

    Dołączył:
    13.12.2006
    Wiadomości:
    2
    Otrzymane lajki:
    0
    a nie da sie bez uczestnictwa 3 miesięcy??
     
  4. CNK

    CNK Zawsze Spoko! GSMX Team

    Dołączył:
    18.06.2005
    Wiadomości:
    6,299
    Otrzymane lajki:
    942
    z tego co widzę, to dołączyłeś 13 Grudnia 2006, ale..
    Twoja aktywność na forum jest zerowa..
     
  5. kuba

    kuba Doświadczony

    Dołączył:
    19.08.2007
    Wiadomości:
    139
    Otrzymane lajki:
    0
    Ja mógłbym być tym uploadrem, bo mi jest ten Spark! potrzebny, ale nie wiem czy będę miał czas :P
     
  6. CNK

    CNK Zawsze Spoko! GSMX Team

    Dołączył:
    18.06.2005
    Wiadomości:
    6,299
    Otrzymane lajki:
    942
    ..to chcesz być tylko dla programu :> ?
     
  7. kuba

    kuba Doświadczony

    Dołączył:
    19.08.2007
    Wiadomości:
    139
    Otrzymane lajki:
    0
    bo mi jest potrzebny :P

    PS możesz zmniejszyć ten czas między postami, bo nie cierpie czekać :P

    [ Komentarz dodany przez: CNK: Pon 24 Wrz, 2007 19:44 ]
    1. ok, zmniejszony z 60 do 30 sek.
    2. Cierpliwość i brak słomianego zapału jednak jest wymagana.

    [ Komentarz dodany przez: Kuba: Pon 24 Wrz, 2007 19:45 ]
    1. dzięki :P
    2. Nie mam słomianego zapału, ale mam ograniczony czas :F
     
  8. mada-a

    mada-a Świeżak

    Dołączył:
    03.10.2007
    Wiadomości:
    1
    Otrzymane lajki:
    0
    A proszę!!!!! :)
     
  9. CNK

    CNK Zawsze Spoko! GSMX Team

    Dołączył:
    18.06.2005
    Wiadomości:
    6,299
    Otrzymane lajki:
    942
    co prosisz :?: :>
     
  10. kuba

    kuba Doświadczony

    Dołączył:
    19.08.2007
    Wiadomości:
    139
    Otrzymane lajki:
    0
    Dobra, ostatecznie mogę być uploaderem :P
     
  11. Martin310

    Martin310 Forumowicz

    Dołączył:
    15.10.2006
    Wiadomości:
    56
    Otrzymane lajki:
    0
    Myślę ze tez mogł bym byc uploaderem poniewaz ostatnio mam juz wiecej czasu aby siedziec przed kompem, nie mam slomianego zapalu oraz nawet nawet orientuje sie w obsludze photoshopa więc prosilbym o przyjecie mnie do tej grupy
     
Status tematu:
Temat zamknięty, nie można pisać w nim odpowiedzi.

Poleć tę stronę