Nokia 5300

Temat w 'Nokia' rozpoczęty przez kepnojarek, 03.12.2007.

Status tematu:
Temat zamknięty, nie można pisać w nim odpowiedzi.
  1. kepnojarek

    kepnojarek Świeżak

    Dołączył:
    03.12.2007
    Wiadomości:
    1
    Otrzymane lajki:
    0
    2 dni temu zakupiłem ten telefonik i jak narazie jestem z niego bardzo zadowolony :) tel posiada wszystko co jest mi potrzebne do szczescia :) aparat, kamere, radio, mp3, karte 2GB, blueconnect, gg i wiele innych bajerów nic dodać nic ująć :D

    Moze ma ktoś z Was ten tel. i podzieli sie swoimi uwagami :?:
     
  2. Google AdSense Reklama



    by ukryć wszystkie reklamy.
  3. robs0n

    robs0n Świeżak

    Dołączył:
    09.12.2007
    Wiadomości:
    3
    Otrzymane lajki:
    0
    Tez mam ten telefon : ) I rowniez jestem z niego bardzo zadowolony. Posiadam go ok. 4 miesiecy. Narazie nic sie w nim nie zepsulo, dziala bez zarzutow.

    Polecam.
     
  4. aroos

    aroos Świeżak

    Dołączył:
    30.10.2007
    Wiadomości:
    4
    Otrzymane lajki:
    0
    też posiadam ten telefon.Wszystko ok tylko bateria krótko trzyma :( niecałe 2 dni
    ale co sie dziwic przy aktywnym uzytkowaniu.
     
  5. damian zajac

    damian zajac Guest

    hehe ja tez mam taki tel.... wiecie co? wkurza mnie to ze

    własnie ta bateria malo trzyma i czasami menu powoli chodzi i w odtwarzaczu piosenki jak sa odtwarzane to czasami mam wrazenie jakby "płyta skakała"
     
    Ostatnio edytowany przez moderatora: 05.06.2009
  6. LO_o[X]

    LO_o[X] Świeżak

    Dołączył:
    23.12.2007
    Wiadomości:
    3
    Otrzymane lajki:
    0
    damian zajac moze masz cos z softem albo cos z piosenkami :D a ja tez posiadam ten telefonik i jest suuuper a najważniejsze to jak ten telefonik graaaaaa :D Polecam naprawde jest wspanialy :D A dokladnie posiadam Nokie 5300 Black Edition + 2 GB :D Extra wyglada w niej niebieskie podswietlanie klawiszy normalnie mozna przyszpanowac :D
     
  7. Monia306

    Monia306 Świeżak

    Dołączył:
    04.01.2008
    Wiadomości:
    1
    Otrzymane lajki:
    0
    też mam ten telefon nowy niedawno kupiłam bateria krótko trzyma beznadzieja mojej koleżanki prawie tydzien trzyma a mi jeden albo dwa dni :lipa: ale i tak ten telefon jest super :)

    [ Dodano: Sob 05 Sty, 2008 13:45 ]
    też mam czarną nokie jest ładniejsza niż ta czerwono biała:P
     
  8. scorky

    scorky Świeżak

    Dołączył:
    04.01.2008
    Wiadomości:
    25
    Otrzymane lajki:
    0
    a czym różnią się modele 5200 i 5300 oprucz aparatu i klawiszologi ???
     
  9. Przemo_17

    Przemo_17 Początkujący

    Dołączył:
    20.01.2008
    Wiadomości:
    4
    Otrzymane lajki:
    1
    Nokia 5200 ma słabszy wyświetlacz 128 x 160px, jest dużo wolniejsza, często się przycina, ma słabszy aparat 0,3, ale odtwarza pliki mp4, natomiast Nokia 5300 nie odtwarza plików mp4, ma aparat 1,3, wyświetlacz 240 x 320 px. To chyba wszystko co różni te telefony.
     
  10. kedor1

    kedor1 Świeżak

    Dołączył:
    17.10.2007
    Wiadomości:
    2
    Otrzymane lajki:
    0
    Tez mam taki telefon..... Ten fon rzadzi!!!! ok2 :king:
     
  11. monia306

    monia306 Guest

    problem

    ej mam problem z tym fonem bo jak chce zrobic fote to mi sie aparat sam wyłącza jak by kotos wiedział co tym zrobic to piszcie pliska :(
     
Status tematu:
Temat zamknięty, nie można pisać w nim odpowiedzi.

Poleć tę stronę