MU online

Temat w 'Gry komputerowe' rozpoczęty przez shille, 03.11.2007.

  1. shille

    shille Świeżak

    Dołączył:
    03.11.2007
    Wiadomości:
    1
    Otrzymane lajki:
    0
    gra ktoś w mu online ? słyszałem ze fajna gierka ale muszę się upewnić bo nie che na to czasu tracić
     
  2. Google AdSense Reklama



    by ukryć wszystkie reklamy.
  3. BaKo

    BaKo Świeżak

    Dołączył:
    02.11.2007
    Wiadomości:
    5
    Otrzymane lajki:
    0
    To już zależy od Ciebie ;]... Jeśli lubisz się bawić, zbierac i takie tam to coś dla Ciebie..


    Ostrzegam tylko, ze strasznie wciaga :P.. Można zapomnieć o bożym świecie xD

    Pozdrawiam
    /BaKo
     
  4. Martin310

    Martin310 Forumowicz

    Dołączył:
    15.10.2006
    Wiadomości:
    56
    Otrzymane lajki:
    0
    Slyszalem ze fajne ale nie gralem. Podobno jest bardzo podobne do tibii
     
  5. Miskov

    Miskov Doświadczony

    Dołączył:
    18.01.2006
    Wiadomości:
    119
    Otrzymane lajki:
    0
    No podobne do tibii tylko grafika lepsza... o wiele
     
  6. Jaco17

    Jaco17 Świeżak

    Dołączył:
    06.11.2007
    Wiadomości:
    3
    Otrzymane lajki:
    0
    Porównanie MU Online do Tibii to trochę przesada. :D MU nawet fajne, choć mało klas do wyboru, jak pamiętam tylko 5, ale gra się bardzo przyjemnie. Jeżeli chcesz pograć w fajnego MMORPG to polecam Lineage 2. To dopiero pożeracz czasu. :D
     
  7. cielak993

    cielak993 Świeżak

    Dołączył:
    21.11.2007
    Wiadomości:
    4
    Otrzymane lajki:
    0
    MU online super gierka grałem w tą gre ponad rok ,polecam server evilflames
    strona tego servera to:

    evilflames.com
     
  8. dario

    dario Świeżak

    Dołączył:
    08.01.2008
    Wiadomości:
    4
    Otrzymane lajki:
    0
    Ja gramjak uwazaja przyjaciele nalogowo. Wciaga nie samowice... jesli juz cos polecam serwer x-world najlepszy w polsce. www.x-wold.pl
     
  9. Amix

    Amix Świeżak

    Dołączył:
    09.01.2008
    Wiadomości:
    1
    Otrzymane lajki:
    0
    Taka sobie, zależy na jakim serwerze grasz. Mi się nie spodobała specjalnie, ale to wina serwera. Mimo to godna polecania.
     
  10. Oskar20

    Oskar20 Początkujący

    Dołączył:
    27.12.2007
    Wiadomości:
    10
    Otrzymane lajki:
    1
    Fajna, najlepiej grac na real server, ale private są też niczego sobie, więc można sprubować. :good:
     
  11. sidor93

    sidor93 Świeżak

    Dołączył:
    05.02.2008
    Wiadomości:
    2
    Otrzymane lajki:
    0
    ja wlasnie zaczalem grac na prv serwerze FORTRESS MU mam Grand Mastera(kolejna klasa po DW i SM:P) na 24resach;]
     
Weryfikacja:
Kopia robocza zapisana Draft deleted
Podobne tematy
Forum Tytuł Data
Gry komputerowe Couter Strike i inne gry online & lagi. 23.01.2012
Gry komputerowe Dragon Ball Victory Online 01.07.2010
Gry komputerowe Aion online 17.01.2009
Gry komputerowe Skoki narciarskie online 22.12.2008
Gry komputerowe Cabal online 10.11.2008

Poleć tę stronę