W domu Akcja z windą

Temat w 'Psikusy, żarty, figle itp...' rozpoczęty przez Chester, 10.03.2006.

  1. Chester

    Chester Świeżak

    Dołączył:
    23.02.2006
    Wiadomości:
    16
    Otrzymane lajki:
    0
    Ja kocham zacinać luzi w mojej windzie tylko na moim piętrze tak można i nikt o tym niewie a winda wkułko się psuje :P
     
  2. Google AdSense Reklama



    by ukryć wszystkie reklamy.
  3. Dziadek

    Dziadek Doświadczony

    Dołączył:
    31.01.2006
    Wiadomości:
    108
    Otrzymane lajki:
    0
    ja zato uwielbiam jeździcwindą :D
     
  4. john

    john Świeżak

    Dołączył:
    17.10.2007
    Wiadomości:
    5
    Otrzymane lajki:
    0
    a najlepiej jak sie zepsuje a Ty sam z jakas laska:D :spox: :spox:
     
  5. scooby94

    scooby94 Świeżak

    Dołączył:
    20.10.2007
    Wiadomości:
    4
    Otrzymane lajki:
    0
    to nie lepiej z 2 laskami :P
     
  6. kowell

    kowell Świeżak

    Dołączył:
    24.10.2007
    Wiadomości:
    6
    Otrzymane lajki:
    0
    Ja to się kiedyś bałem jeździć windą ;D Do kolegi na 11 piętro zapitalałem, bo w windzie żarówka się spaliła i sie bałem tak jechać :D

    Teraz mieszkam w domku to windy nie mam :P

    Pozdr.
     
  7. Grzechu13

    Grzechu13 Świeżak

    Dołączył:
    28.11.2007
    Wiadomości:
    19
    Otrzymane lajki:
    0
    U mnie na 9 pietrze w klatce jak pociągniesz za drzwi, to winda obojętnie co robi zatrzyma się :P:P Raz wsadziłem patyk na pół godziny i jakiś koleś cały czas dzwonił alarmem i jak przyjechali z naprawy to wyjęłem patyk, aby nie wykryli moich magicznych drzwi P :ok:
     
  8. soltys

    soltys Świeżak

    Dołączył:
    28.08.2008
    Wiadomości:
    11
    Otrzymane lajki:
    0
    to sie nazywa znecanie nad ludzmi ;P
     
  9. akro12

    akro12 Szef

    Dołączył:
    27.02.2008
    Wiadomości:
    3,553
    Otrzymane lajki:
    276
    Heh ciekawe jakbyście się wy poczuli jakby was w windzie zatrzasnęli z jakąś jęczącą starszą panią xD
     
  10. fryderr

    fryderr Forumowicz

    Dołączył:
    10.10.2008
    Wiadomości:
    58
    Otrzymane lajki:
    1
    taa a ja zawsze jak jeste w szpitalu i jest winda to wciskam 2 guziki na ras ^^

    lub wchodze do windy wciskam wszystkie pietra i szybko wychodze xD
     
  11. GAWRON1990-PIŁA

    GAWRON1990-PIŁA Świeżak

    Dołączył:
    14.10.2008
    Wiadomości:
    9
    Otrzymane lajki:
    0
    Ja od kiedy mieszkam w moim wieżowcu ani razu winda się nie zacięła :D (Nie chwal dnia przed zachodem słońca)
     
Weryfikacja:
Kopia robocza zapisana Draft deleted

Poleć tę stronę